neljapäev, 23. aprill 2015

Kontsert: Ott Lepland

Tere kena päeva!

Käisin kuulamas Ott Leplandi kontserti Ööklubis Cafe Amigo ja siin on minu muljed.

Koht: Ööklubi Cafe Amigo
Esinejad: Ott Lepland
Kuupäev: 18. aprill 2015
Minu hinnang: 5/5

Laupäeva õhtul valisime väikese seltskonnaga oma sihtkohaks Ööklubi Cafe Amigo, et minna kuulama Ott Leplandi.

Kolmveerand üheks oli Amigosse kogunenud juba päris palju Oti austajaid ja kui bänd muusika saatel lavale tuli, suundus kogu see rahvas nagu üks mees lava ette, et Oti esinemisele aktiivselt kaasa elada. Nii ka mina koos oma kaaslastega.

Kontserdi avas lugu "Kohtume jälle", mis tõmbas rahva koheselt käima. Muidugi, sellele aitas kaasa ka Oti suurepärane oskus rahvaga laval olles suhelda, mida ta ka tegi terve kontserdi jooksul.

Üksteise järel kõlasid Oti tuntud hitid nagu "Üheskoos on olla hea", "Pool tundi veel", "Otsides ma pean su jälle leidma", "Sinuni", "See päev on käes", "Tunnen elus end", "Imede öö", "Läbi öise Tallinna", "Süte peal sulanud jää" ja veel paar head lugu. Mitte, et see oleks mind üllatnud, aga inimestel olid kõik Oti laulude tekstid peas ja tihti lasigi Ott rahval mikrofoni laulda.

Kontsert jättis terviklikkuse tunde. Esitatud lood olid valitud minu arvates heas järjekorras, sest vahelduva eduga tõstsid laulud kontserdi tempot ja lasid sellel siis hetkeks kukkuda, et seda siis edumeelselt lõpuni viia. Mul oli väga hea meel,et kontsertkavast oli välja jäetud "Kuula". :)


Oti vokaalsed oskused on muidugi suurepärased. Ma ei olnud enne Otti lives kuulnud, aga see, mida ma nägin ja kuulsin, oli lihtsalt üks väga hea esitlus. Muidugi, Amigo akustika ei ole just kõige parem ja eks see kontsert oligi ju eelkõige mõeldud klubikülastajatele. Millalgi sooviks Otti kuulata teistsuguses keskkonnas, kus ta hääl rohkem esile tuleks ja kus ta esineks näiteks ainult kitarri saatel.

Pillimehed olid samuti tasemel ja bändi heli oli hea. Liikusin kontserdi ajal lava eest nii lava kõrvale ja ka kaugemale ja bänd koos helitehniku hea tööga kõlasid ühtlaselt hästi pea ruumi igas osas. Eraldi tahaks välja tuua ka Marvi Vallaste kes oli Otile taustalauljaks. Ka temal oli meid ümbritsevas seltskonnas palju fänne, sest tihti hüüti lava poole ka tema nime.

Ott Leplandi bändi liikmed:
Ott Lepland - laul
Kaspar Kalluste - trummid
Kristjan Kaasik - kitarr
Tarvi Kull - klahvpillid
Viljar Norman - basskitarr
Marvi Vallaste - b.vokaal

Täitsa tore oli!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar