kolmapäev, 9. detsember 2015

Kino: "Hotell Transilvaania 2"

Tervitus!

Olen selle arvustusega veidi hiljaks jäänud, kuid lisan selle siiski!

Pealkiri: Hotell Transilvaania 2
Originaalpealkiri: Hotel Transylvania 2
Režišöör: Genndy Tartakovsky
Kestus: 1h 29 min
Žanr: Animatsioon, komöödia
Kinodes alates: 23.10.2015
Nähtud: 30.10.2015
Minu hinnang: 4/5

pilt imdb.com kodulehelt

Nunnud nahkhiired: Drac ja tema vampiiride gäng olid kaisukaisu armsad oma nahkkiirte vormis. Nendekujulisi pehmete loomade nänni isegi tahaks. Eriti südamlik ja suhkruüledoosiohtu armas oli ka stseen, kus isa ja tütar tiivulistena koos pilvede vahel tagaajamist mängivad ning mees saab teada, et on peatselt vanaisa.

Kahtlane jorss: Hmm, äärmiselt kaheldava väärtusega valik Mavise poolt Johnny näol. Mingi suvaline lumpen, ei nägu ega tegu, täiesti naise jalamatt -- hädine. Eriti kurvalt koomiline oli, et Drac pakkus Mavisele enam tuge, hoolivust ja armastust ning tundus Dennisele rohkem isa eest kui see mõttetu töllmokk.

Armas lokilammas ja entusiastlik hundikutsikas: Dennis ja tema tots, entusiastlik hundikutsu, Winnie olid tõelised tupsununnud koos, eriti meeldis mulle stseen, kus tüdruk poisile teed pakub ja tulevikust muliseb. Nad olid kihvt kombinatsioon, üks üliagar, hakkaja ja üliaktiivne, teine tundlik, heatahtlik ja viks.

Lahe vanaisa: Ok, pannes kõrvale napakused ja mõned eluohtlikud olukorrad (Drac poleks kunagi lasknud oma kallile lapselapsele midagi halba juhtuda!), siis oli Drac ju üks vinge vanaisa, kelle juures küll tahaks iga suvi parimat aega veeta, lollitades, seigeldes ja lustides koos laheda pässi ja tema bandega. Drac ja tema Deniscu olid armsad koos!

Dracula ja tehnika: Mulle lõi silme ette kohe paralleeli sellega kuidas kellegi vanaisa või vanaema, tänapäeva mobiilide maailmas, püütakse seda asjandust kasutama panna. Veel meeldis mulle ka tema vanaaegne auto, pikad küüned, mis ei funktsioneeri üldse koostöös touch screeniga ning üks tipphetk oli kahtlemata ka Youtube video Dracist.

Naljad täiskasvanutele: Mulle isiklikult meeldis, et ette tuli vähemal hulgal jalagatagumikku nalju, ehk kuulda sai rohkem tekstikilde. Seega, väikesed lapsed vast nii entusiastlikult huumorile ei reageerinud, minu saalis naerdi vaid paaril korral ja seda just füüsiliste lollakuste peale. Huumor, mis suuresti peitus dialoogis ja üherea tüüp naljades, tekitas mus aga veidi segadust, et kellele mis vanuses need killud täpsemalt suunatud olid, mina pakun vanemale publikule, kuid samas kas vanemaid inimesi tõesti huvitaks taolise sisuga animafilm (need kes ei ole sunnitud oma lastega seda kaema minema)? Üldiselt olid aga vaimukused tasemel.

Suure hurraaga algav seiklus lõppes puuksuga: Pauk oli tugev, kuid lahtus peatselt niimoodi, et ma ei saanudki aru kuni mulle jõudis kohale, et roadtrip oli möödas ja see jäi nadiks.

Ja siis punnitati sisse kärme ja kohmakas finaal: Äkitselt ilmus välja iidvana vanavanaisa koos oma kurjuse käsilastega, järgmisel silmapilgutusel sattus Dennis ohtu, siis köeti kärmelt paharettide tagumikud kuumaks... ja õnnelik lõpp. Kuigi mulle pakkus finaal omajagu lusti, no need nahkhiired on ju üliarmsad ja eriti siis kui nad puhast vuuki teevad, jättis lõpukätš sellise järelmõtte ning kohmaka punktipanemise mulje.

Mitte õudne õudus: Filmis oli esindatud pea kõik legendaarsed õudukate kurjamid, kuid mul hakkas millegipärast veidi kurb, et taolised minestama panevad tegelased nagu libahunt, muumia ja Frankenstein on nüüd kõrvaltegelased, kellede põhifunktsioon on olla naljaalused. Samas aga oli koomiline stseen, kus Frankenstein püüab inimesi ehmatades hirmutada, kuid viimased tahavad vaid õhinal selfiet koos. Arvestades sellega, et tegelased on koletised, siis võiks oodata ka tegelikku õudust... aga kõige hullem mis juhtus oli Draci unelaul Dennisele, kus ta lõõritas kannatustest, piinlemistest jne. Väga hea laul oli muideks.

Klišeelik, kuid õpetlik läbiv loomoraal: Ükskõik, kes sa ka ei oleks, sind armastakse sinu enda pärast mitte sellepärast, mis sa võiksid olla, mis erakordsed omadusel sul on või milleks suurejooneliseks sa võimeline oleks.

Üdini läbinähtav: Ma teadsin kuidas tegelased reageerivad, ma teadsin kuidas nad käituvad ning ma teadsin ka juba ette, et kas Dennisel siis on võimed või mitte -- no vähemalt suutsin ma suurt osa nähtavast vaevatult ette ennustada. Samas aga on tähtis reis, mitte sihtpunkt, seega ei häirinud mind niiväga loo tüüpilisus ning lihtne muster.

Maire Aunaste?: Mul kulm kohe kerkis sellepeale, kui tema häält paari rida ette lugemas kuulsin. Ma ei teagi, kas meeldis või mitte, aga tähelepanu tõmbas see kohe kindlasti.

Lemmik tsitaat: "Ma pidin laskma terve lossi beebikindlaks teha, keegi on meil vist kanaema."

Lemmik stseen: Youtube video "cuckoo" Draciga peaosas -- ma südamest naersin! Ja siis kui terve Drac gäng püüdis nagu tigu edasi liikuda ühel hädisel sõiduvahendil. Hahahahah!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar